Kymlicka&90210

Så vad fan har jag gjort idag.
 
Smakat Ben and Jerrys Cherry Garcia ( ja jag hatar ben and jerrys fortfarande för att de e för dyrt, DOCK hittade mamma den glassen, endast den smaken, för enbart 30 kr i en affär i hökarängen, det ni!). Gillar i vanligtvis inte körsbärs-aromer, men denhär var faktiskt god.
 
Ska snart på promenad till centrum, sen ska jag hem igen och skriva klart denhär jävla delen i grupparbetet. så sinnesjukt tråkigt. vafan Will Kymlicka, jag orkar inte läsa mer om medborgarskap.
 
Ikväll, om ja hinner ska jag iaf ha jävla kul. Det är ju nämligen så att 90210 har dragit igång igen. yääääy dags för intriger igen (som inte jag själv/mina vänner står för ;P)
 
 
 
who´s next. låter ju bara för spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0