It´s the great pumpkin

Jamen fyfan va najs, då var hemtentan inlämnad. Får gå som det går och orkar inte tänka på det mer..
 
Ja idag är det ju då Halloweeen. Har just köpt en massa Halloweengodis och värdens sötaste lilla pumpa. Erik och jag ska dock fira Halloween (och vår 2årsdag som var igår!) i efterskott i helgen. Detta är för att denna vecka är både stressig för honom och för mig pga skola.
 
Får väl nöja mig med att smygäta av Halloweengodiset och smygkolla på världens bästa avsnitt av snobben. Ni vet vilket ;P. Var är den stora pumpan, lille karl heter den på svenska. Har sett den varenda halloween sedan jag var typ 6 (förutom år 2005 då jag åkte till NY på halloween, btw, tur att jag inte fick för mig att göra det detta år...)
 
 
 
Man behöver bara se introt för att se hur jävla awesome filmen är!!!!! Musiken gör mycket men även dom snygga miljöerna. Seriöst. Å dethär ska vara från 60-talet. Fan ta alla nya tecknade serier, DETTA är grejer det.
 
 

Kommentarer
Postat av: E

puss

2012-10-31 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0