idioter

..är det minsta man kan säga om människorna jag bor med

Jag orkar inte bo med mongon längre.

Hur opraktiskt det än är kanske är så måste jag tamigfan flytta hemifrån SNARAST. Jag bryr mig inte om att det e oekonomiskt å dumt. men det räcker härhemma nu. kan inte tro att det är hälsosamt för varken hälsan (med tanke på hur många gånger om dagen blodtrycket stiger) samt för hjärnan (man går bak i utvecklingen och blir grottmänniska) att vara med domhär två fula gamla idioterna till föräldrar som man har alltså.

nästa människa som säger att jag endast är en liten "arg tonåring" är välkommen att bo här i en vecka. eller vänta? kom hit och ät middag så får ni en försmak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0