Carro goes alternative

Aho, Du ska inte tro att du är nåt för att du fotas i alternativa kläder.





Här är nämligen jag som 17 åring (tror året var 2008 lr nåt sånt) i början av min karriär som alternativ zuupermodell

Fotograf: Aho M

Studio: Aho M:s rum

Modell: Caroline B, Brun utan sol alternative model agency.



Kunde bara inte motstå denna bild när jag såg den bland alla mina skräpbilder på datorn (som för övrigt behöver rensas, har nämligen insett att jag inte är egen ägare av datorn och att somliga hemska festbilder kan vara olämpliga att ha på en sånhär "offentlig dator")


Kommentarer
Postat av: Aho

Du bör helt klart satsa på en karriär som alternativmodell. Jag såg det i dig redan 2008 ;) hahaaha :D

2012-05-05 @ 22:43:51
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Carro

lr hur! du scoutade mig ;)

Ska skriva en självbiografi som heter Emo-Girl sen :)

2012-05-06 @ 09:44:00
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0