sushi<3

Hej

Jag förstår inte hur man kan ogilla sushi. Jag tkr att alla sushi-dissare går miste om något.

sushi är nog förmodligen det bästa som finns. Funkar som bakis-mat (e faktiskt mkt mer sugen på det än pizza och annat traditionellt skit oftast). OCH det är nyttigt och bara helt underbart.

synd bara att det brukar vara ganska dyrt :/

Så för er som inte vet det så är sushi på min "tycker om lista"..

Smakprov från min tycka om lista:

1. Sushi och all annan asiatisk mat (spec indisk och thai)
2. Maränger (nivet sånadär stora och kladdiga sånna)
3. Långhåriga chihuahuor (Okej, ni hajjar att jag lämnat allt matrelaterat nu)


Nästa gång kommer min "tycker inte om" lista upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0