feztiz

Hej!

igår hade jag en försenad födelsedagsfest

jag tyckte att det var jättetrevligt och jag tror gästerna var nöjda. blev många avhopp i sista sekunden vilket fick mig att bli aningens orolig men det blev ju superkul ändå :). synd bara att stackars jessica inte kunde dyka upp pga att hon huggit av fingertoppen. Aj!


Fick världens gulligaste presenter. mestadels alkåhål från de flesta men även en ipod shuffle av erik, té och en jättefin kopp av hulle å kh och rosa bikini utav kära veronica. och presentkort från Kim. Gud vad ni e snela hestar :)

Nu känner jag faktiskt en viss tomhet komma krypandes. vad fan ska man göra nu? se fram emot nu?har inte gjort nåt vettigt på hela veckan förutom att planera inför denna fest typ. och så är den över. nåväl får styra upp nåt kul snart igen!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0