Last Wednesday night

God eftermiddag!

Kom hem för inte sålänge sen från Stuvsta, där veronica bor och där vi sovit över efter gårdagens utgång.

Gick till Café Opera och hade en skojig kväll. Som vanligt så var det ju en massa turister som verkade tro att man är en reseledare, men jag tycker faktiskt om att prata med folk som bor i andra länder. Fick bland annat random fotmassage(?!) och en inbjudan till middag (?!).  Tror inte jag snackade svenska med nån annan än veronica och gamla klasskamrater som jag sprang på under kvällen. Betydelsefulla människor som Tiesto och Hanna Widerstedt var oxå på plats på Cafét denna kväll. Herregud.


Var ganska kul för det kom fram en kille till mig (längst åt höger) och frågade om jag läste delkursen Labour Economics för att han kände igen mig därifrån haha. han var tydligen en utbytesstudent som läste samma delkurs som mig å kände igen mig från föreläsningarna. hahaha. ofta. Jag känner inte igen en jävel därifrån.




Bild lånad från Finest.se Försöker vara sådär juridiskt korrekt (säger man så?) som bloggare brukar vara

Veronica och jag med en Aussie,Engelsman och Italienare.

Under kvällen insåg jag hur mkt jag hatar brudar. Seriöst. Skapar världens kö till toan och är bara..allmänt irriterande. Och palla att en tjej frågade om hon får låna mitt puder? För mig så är ju svaret självklart NEJ. Känner mig lite elak när man säger nej till sånt för att man inte riktigt vill att tjejen ska tro att det e hon som ser ofräsch ut eller nåt men asså. Varför ställer man nån främling i den situationen att man frågar om att få låna dennes puder?:P. Oavsett vem det är så lånar jag inte ut mitt smink till andra än mina vänner :P punkt.

Insåg oxå att krogen e jobbigt. Faktiskt. Hemmafester e så mkt bättre. Mindre antal mongon om inte annat.


Sådär nu ska jag vila lite.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0