Carro is back :)

Hej :D
 
Jag vet att ni har saknat mig och mina väldigt meningsfulla inlägg.
 
Nu vill ni säkert att jag gör en såndär fin sammanfattning över vad jag har sysslat med sedan 5 juli.
 
Vad har jag gjort då?
 
Jo, jag har varit på Malta å upplevt värmeböljor. Det var väldigt awesome faktiskt, men samtidigt skrämmande. Malta e en trevlig ö, även om jag inte e så himla besatt utav medelhavet faktiskt. Ja Malta bestod av sol,bad,siesta och larvigt sena middagar. Där var jag iaf en vecka, sen flögs jag 2 h norrut till Wien (och åkte över till slovakien såklart). Där var det inte tal om några värmeböljor, utan snarare sverige väder när det e som tristast, dvs exakt som förra året när jag var där. Var ca sammanlagt 2 fina och varma dagar då jag desperat låg å tryckte i solstolen för att behålla pigmentet från malta. Vet inte om jag lyckades riktigt, men nåväl så är det. Blev mkt stadsvandringar (typ varje dag), konsumtion på caféer och även en heldag i Wien, det var myws.
Igårkväll var en väldigt mys kväll då det var en fin kväll och jag åt världens godaste Quesadilla på en fin uteservering (var för en gångsskull bra väder på kvällen)!
 
Nu är jag hemma och är väldigt nöjd faktiskt. Borta bra, hemma bäst :).
 
Imorrn äre lunch med mina älsklingar till vänner, efter detta samt på onsdag vet jag inte vad som sker, men ska lyckas trycka in massa kul grejer med de ena och de andra nu när jag e hemma. Och på torsdag så kommer Erik söt hit från Östergötland och stannar några dagar (och nej, erik, med några dagar menar jag INTE att du ska åka hem såfort det blir helg för att inte missa nåt "spännande" som sker i Östergötland, nu har du haft nog med östgötsfestligheterna,dags att leka med lilla carro :D). haha. Så resten av veckan e säkrad. Taggad :)
 
 
ah juste? ni förväntar er bilder? Har inga. känner att jag vart på platserna för många ggr för att vara värt att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0