Jobb

Min pojkvän tycker att det är konstigt att jag aldrig har haft ett riktigt arbete (mer än att extrajobba med att skriva ut papper å posta dom som jag gör atm hemifrån). Typ sommarjobb/extra då menar han.


Om det är någon mer som tycker (tror) att jag är en lat bratunge som borde ta sig i kragen och fixa ett sommarjobb/extrajobb så har jag inget annat att säga än:

*Jo jättegärna. Jag ska söka alla möjliga sommarjobb iår SÅLÄNGE de är roliga. Ja, sitt där å tyck att jag tror mig vara för fin för lagerarbete, icamaxi,donken å dylikt. Jag skiter i det. Jag gör bara inte saker jag inte tycker verkar vara kul sålänge jag inte befinner mig i en ekonomisk kris. All respekt till människor som pallar spendera sina sommrar på sånna arbetsplatser. Bör tilläggas att jag tackar Gud för att jag inte har befunnit mig en sådan kris utan har bra förutsättningar hemifrån å från csn att klara mig utan.

* Jag började plugga ett program direkt efter gymnasiet så de som vill kalla mig för slacker får tänka om. Går ännu kvar och klarar av studierna tillräckligt bra för att få fortsätta.

* Om någon skulle kunna tipsa mig/Hjälpa mig att fixa ett sommarjobb så skulle jag vara evigt tacksam. För att trots att ekonomin funkar änsålänge vet man inte vad som kan komma att ske, plus att det är bra med arbetslivserfarenhet.

Det var allt. Ville bara få det sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0