dethär vill jag lyssna på när jag går ut

Jag har svårt att förklara vad jag vill höra när jag går ut. vet inte om jag ska säga house/electro/clubmusik blir GALEN. När jag går ut vill jag alltså INTE lyssna på radio/hemmafest-musik. tack

Här är iaf några låtar som sammanfattar det bra:


1. En låt jag hörde första gången i lördags då Kakan introducerade mig för den å många andra bra låtar i denna genre. Fan va jag å kakan röjde till denna haha :D (Spola fram, blir som bäst efter 1:30 min)




2. En låt som jag blev anklagad för att vara "nå jävla stureplanslåt" när jag la till den i festlistan. Men ja. jo det e därför man går dit ;). (spola fram, blir bra efter 1:00 min)



Kommentarer
Postat av: Aho

boooooo-riiiiing :D

2012-02-06 @ 23:07:17
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Carro

med ett bra ljudsystem e sån musik överlägsen all annan partymusik enligt mig. Bäst måste det ju vara om man drar på typ Sensation White, men en vanlig nattklubb i stockholm funkar oxå. inte samma sak på klubben som när man sitter vid datorn:P. å nje det e just det som inte e boring ;). Robyn. det e boring musik. fast det håller du ju med om iof ;)



2012-02-07 @ 15:24:15
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0