-

Shululu

vad gör jag?

Jag läser olika artiklar på internet som stödjer en sak som pappa berättade för mig idag-att slovakiskan återigen blivit utnämnt till världens svåraste språk. Hittar mest topplistor (som verkar komma från samma källa) i olika forum osv där iaf slovakiska toppar och sägs vara det absolut svåraste språket att lära sig. (även fast de nu har det vanliga, latinska alfabetet så har de riktigt svår/omöjlig gramatik) haha. så nästa gång ni gnäller på att jag inte kan säga ngt på slovakiska så hänvisar jag till denna information



Nog med nörderierna för ikväll är det FEST

Det är Tessis avskedsfest för er som inte vet ska therese vår kära vän lämna sverige för ett halvår i australien :(.
Iaf så ere förkrök här kl halv 6 å sen äre ut i kylan å gå till fezteeeen.

hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0