hei

mina naglar är problembarn. de e så långa och ska alltid brytas av och bli lite smått infekterade. irriterande. mitt ringfinger gör ont. ok låter som värsta mesproblemet men är irriterande att allt man kommer åt med det fingret gör ont.

Idag har jag vart i skolan. gick hem och chillade och åt indiskt med pappa när det andra problembarnet i mitt liv erik kom hit för att han glömt nycklarna.

Fan va det e myws å hänga med erik, dock så e vi sjukt slöa när det kommer till att plugga vilket ju är tanken att vi ska göra såhär om vardagarna. vi sitter bah å pratar om konstiga saker :) men det e mys :)

mjauw, glöm inte mitt stora feta syrianska bröllop ikväll.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0