rumänsk pop och kläder

Urk. Jag sitter här å lyssnar på europop (edward maya och Inna) å har allmänt tråkigt. Smsar med randoms som man typ glömt bort nästan och försöker inleda msnkonversationer med folk. lalala. men det var länge sedan ja hade en sånhär sysslolös lördag faktiskt. Igårkväll var jag hos Kim, å sen så sov jag hos soet_erik. måste kontakta lite folk för imorrn blir det söndagspromenad med tesseli, å ju fler dessto bättre.


Förolämpade min moster som ringde för några timmar sen genom att säga att hon är för gammal att gå ut med :P. Hon frågade när vi ska gå ut tillsammans nämligen. Ja men vafan ska jag svara förutom att vi kanske inte går ut på samma typ av ställen?


Jag har shoppat. Troligtvis har jag blivit en kvinna av östrogenet jag förtär men jag har (nästan) funnit charmen i att shoppa. Var i haninge c igår förmiddag å köpte faktiskt en klänning å en BH på H&M samt oerhört färglada trosor (som ser enorma ut på denhär bilden) på Gina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0