Mjauw

!Hola!

Idag har jag ätit sushi på rudan haha, å sen har jag typ bah mywst med el erik =). Ses ju inte på nåra veckor såatt :(. E dock riktigt taggad inför finspångresan vid midsommar, ska bli en exotisk upplevelse å kul att träffa alla han snackat om i ett halvår nu haha!

Egentligen är det för tillfället hög tid för mig att tagga inför en helt annan resa. Åker ju till Malta natten till söndag. Ska bli kewl jao. I en vecka =). Imorgon tar jag en promenad med Kim förmodligen samt packar.

Ska nog äta mer Carte dor mint glass. Eller kanske mat? Erik å jag köpte den skumaste kombinationen gb-päronsplit samt denhär mintglassen!. "både är ju gröna så de passar bra ihop" resonerade den unge herren. Så nu får jag dras med en massa grön glass...Jämnar ut det med att ha färgglad strössel på dock =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0