Malta again

shululu!

Självklart kör Carro ett till inlägg från Malta innan hon kommer hem på söndag!

Så vad gör jag nu?

Idag fyller mamma år vilket tydligen ska firas ikväll hos den maltesiske familjen jag nämnde i föregående inlägg. De ordnar något slags birthdayparty.
Idag har jag varit på Golden Bay (en najs sandstrand) å fått lite normal färg dvs ingen röd färg utan mer åt det brunbrända hållet vilket ju e naiz.

Imorrn e sista dagen här vilket jag nästan kan tycka e lite skönt. Sure e det najjs här men jag känner att jag måste få komma hem igen litegrann. Vill ut å handla nytt smink å träffa lite kompisar som jag förövrigt inte hunnit träffa så mkt under skolåret lixom. Iom att det e fint väder i Sverige nu så hoppas jag att sjöarna blir varma så jag kan bada när jag kommer hem (om vädret fortsätter vara bra så att säga)

Men nu ska jag vila en stund sen ska jag fixa mig puss trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0