lalalla

Igår kom jag hem från finspång! :D

Finspång var väldigt exotiskt, vilket var exakt det jag svarade när samtliga infödingar frågade vad jag tycker om finspång.

Jag kom på onsdagen, då jag fick träffa eriks mormor å morfar som kom å gratulerade 21årspojken :). Sen gick vi på eriks polares förfest för att sedan dra till en klubb i norrköping.
torsdagen fick jag även träffa eriks farmor å farfar å sen på kvällen hängde vi med några tjejkompisar till erik. Lärde mig ungefär allt lokalt skvaller.
fredagen var det midsommar å då gick vi på fest hos ännu en kompis till erik. Den slutade rätt tidigt men det  var chill. Jag å erik hade rätt kul efter det ändå..höööhööö..
lördagen blev jag tydligen förkyld men då fick erik mysa med mig enda till han körde mig till stationen i norrköping. soetiz<3

åå ja. vad gör man idag? dagen började grymt. Kollade hur makroekonomitentan hade gått. å weeei. jag klarade den :D. haha. vafan vet carro om greklands kris egentligen? haha. tydligen tillräckligt mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0