Kärt barn ringer

Nyligen ringde telefonen å det var ingen mindre än jessica som den senaste tiden varit insnöad i plugg å jobb så att jag ibland undrat om hon "gjort slut" med mig ;)..nämen..vi ska leka i sommar å det blir nog jättebra. Skitkul att höra från henne.

Idag har jag inte gjort så mkt alls. Jag vaknade hos erik, gick hem, sov ännu mer, gick på promenad med mamma. Imorrn ska jag leka med erik innan vi ska ut på diverse resor å inte ses enda till typ midsommar(?) eller så tror jag :(..Nåväl. Ska nog bli en myws dag imorrn

Hahaha. Världens mest smickrande bild på mig å jessica! från min septemberfest förra året. Jessica ser alltid ut som en docka. Jag däremot? whatsup med min hand? säger ngn ngt chockerande? håller jag på att spy? asså. jag ger upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0