Filmen om mitt liv

Snackar med Aho på msn (vilken chock) om vem som skulle spela rollen i våra liv å vilka som skulle spela våra kompisar.

I min film skulle jag spelas av Mackenzie Rosman, vilket Erik tkr e klockrent samtidigt som Aho hävdar att jag ska vara Emma Watson i hennes film. Vi har inte bestämt skådis till Aho än dock.

Jag har iaf bestämt följande:

* Kim ska iaf vara Jennifer Aniston eller Lisa Kudrow.
* Diana ska vara Drew Barrymore eller Bree från desperate housewives (även fast hon e lite gammal).
* Mickis ska vara den blåhåriga tjejen från systrar i jeans.
* Min bror ska vara Ricky Martin (han e dock inte gay...) alternativt Cash Warren.
* Erik ska vara...Johan Palm..Nu har jag dock fått höra att han får höra att han e lik en superkontroversiell kändis, men i och med att jag inte står ut med denne man som går runt å räddar världen (å tydligen var på malta samtigt som mig för att han ska spela in en film i valletta) så förtränger jag det... vem jag pratar om kan ni lista ut ;)
* Tess ska vara idol-Tove.
* Veronica? vem ska du vara? Ashley Olsen?
* Pappa, han e nog Tom Selleck! Hahahaha. klockrent!

Har en massa andra kompisar/folk som jag VERKLIGEN inte vet vem jag skulle låt dom spelas av. Sen finns det några jag väljer att inte skriva om men som jag har en klockren skådespelare till...som tur är kommer denna filminspelning aldrig bli av anyway ;)






Vem passar mig bäst?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0