VARNING FÖR GNÄLL!

Fan vad jag är trött

Känns som jag har åkt tunnelbana hela dagen. Och det har jag.

Och jag har upptäckt att jag HATAR mcdonalds...Träffade iaf min gamla högstadiekompis Malin som jobbar på mcdonalds i slussen. Men annars ångrar jag stort att vi drog till donken för jag insåg under detta besök hur mkt jag ogillar det. Det e bara för att Erik valde mcdonalds istället för subway :( (fast jag gillar inte subway heller)...Det enda okey snabbmatstället e Max (och alla normala förortspizzerior/kebabställen). Resten kan jag väl nästan säga att jag avskyr.

Hmmm. Vad grinig å irriterad jag är..
Hatar dessutom Sl och tunnelbane-musikanter. Och dragkedjorna på mina fucking stövlar som hela tiden går sönder. Funderar starkt på att gå å kräva pengarna tebax för dom. Och be dom behålla domdär äckliga stövlarna... Hur snygga stövlarna nu än är så är kvalitén SÄMST!

Sitter inne på spotify å lyssnar på nån random kubans musik. Drömmer mig nog undermetvetet bort. Kollektivtrafiken på Kuba kan nog iaf inte vara mkt sämre än sl..

Okej. Jag gör mänskligheten en tjänst genom att lägga mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0