SKINNJACKA SÖKES!

Okej vet att jag just skrev att jag ska ta bloggpaus, men nu kom jag nämligen på något att skriva om så nu gäller det inte längre.

Jo det e såhär att jag att jag letar efter en svart skinnjacka. har en ful fejk H&M "skinnjacka" som jag sprang runt hela förra våren å hösten, men nu känner jag att jag vill ha en snygg äkta, men på alla nätsidor har de ju så FULA jackor. Endel har potential, men sen så förstör de jackan med tantiga tryck eller rutor eller ngt annat skit. Såg en snygg inne på mango, men de hade såklart inte medium kvar å S var för liten.

Så nu ere såhära att den personen som hittar en skinnjacka får en puss å kanske något mer. Har redan en av mina mest shopping-skillade vänner att kolla åt mig men nu ger jag er andra äran och chansen att hitta en åt mig.



Kommentarer
Postat av: Veronica

hollies på outleten gummsan :D

2011-02-07 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0