Mikroekonomi var det ja!

Blöh..

Bör plugga, men istället satt jag å pappa å kollade på våra gamla videofilmer från Thailand. Guuud saknar Thailand så sjukt mkt <3<3. Älskar det landet så jävla mycket å e så tacksam att jag har fått åka ditt hela 3 gånger!. Men det börjar bli dax snart igen. Sist jag var där var ju lixom på julovet i 9an på högstadiet.

Lovelovelove


Nepps. Nu får jag faktiskt skärpa mig och sluta tänka på thailand. 

Har lite beslutsångest gällande om jag pallar ha en 20års fest lr inte... .
Asså. Vafan jag borde varken tänka på Thailand eller fest å gå å tänka på Mikroekonomi istället. Ska nog göra det!

 

Bild från min ferre som jag hade i.....september?

Coolingarna Urbanski, Marcus, Gustav och Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0