alla hjärtans dag?!

Ja Hej. Känner att jag inte bloggat på ett tag :P

Jah...Idag så ere ju dendär jävla dagen som kallas alla hjärtans dag. Jag måste upplysa er om att jag avskyr denna komersiella dag innan jag skriver något mer.

Erik gjorde dock sitt yttersta att få mig ändra åsikt om denna dag. Han lyckades få mig gilla just DENNA dag, men inte alla hjärtans dag i allmänhet.l Tycker fortfarande att denna tramsiga högtid är ekklig...
Iaf så fick jag rosor av denne man på väg till skolan :D...Sen hängde vi i farsta c å sen drog vi till erik å allt var ju bara allmänt trevlig detta dag! Så okej, just denna dag var trevlig men det har inget att göra med att det e alla hjärtans dag utan bara för att erik e soet å nu vet ni det!

Hemresan från erik var dock ytterst störande. Först var tåget fett försenat, å sen preciiiiiis innan skogås så vare tydligen nå fel me tåget så det stannade i typ 20 min. Som tur e hade jag sällskap av både min klasskompis Michael och min granne Johanna! Tur i oturen :)

oooh btw, jag köpte en skinnjacka i farsta c!!!!!!!!!!!!!! Äntligen! såå skönt att jag slipper leta nu alltså....
Och jag har hittat cuba cola i haninge c XD...HAHA. Fan vilken bra dag :D

xx

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah, älska alla hjärtans dag! :D :P

2011-02-22 @ 22:41:13
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0