VAFAN ÄTER DU PASTA FÖR?!

GOOOD MOOORGON :D

Igår firades Ahos födelsedag. Först med middag på la cucaracha (en tapas restaurang på söder) med vårt lilla gäng :D....Apgod mat :). Tack Aho :D.

Sen så drog vi vidare. haha, jag var inte riktigt nöjd med krogvalet men jaja majoriteten vinner. Förkrök på theodoras på fridhemsplan som ju var helt ok! Här drack vi godisshots å mötte upp Ahos vän Andreas. Haha på denna theodoras blev vi (läs diana) mobbad av några lite äldre pojkar för att hon trodde att en låt var backstreet boys. HAHA jag dog när den ena sa till den andra bah: "seru! sorgligt. de tror att DETHÄR är backstreet boys" HAHAHA. minns inte vad de sa att det va för artist.

Sen åkte vi till ett läskigt ställe som heter chaplins där vi träffade mickis kompisar. Där drack vi ännu mer å dansade :P...Ja..stället var liiiiiite bättre än förväntat, men jag går helst inte dit igen.

Sen tog Andreas å jag näst sista tåget hem.

Och nu hänger jag här.


Kommentarer
Postat av: Malin

Chaplins är skitnice när man känner folket. ;)

2010-03-22 @ 14:12:40
URL: http://mizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0