pretoria

Då var man hemma igen :)

Igår var en trevlig kväll :)..Resan till Veronica igår var mobbad...Tåget åkte iaf, men det vart proppfullt, så satt man mittemot en man som satt å berättade att hans vän skulle skriva en bok om Sl och vinter..Han sa att han skulle tipsa honom att skriva om elementen som e varma på sommaren och kalla på vintern haha...Men det e ju sant..man fryser om fötterna nu juh :O..Haha alltid trevligt med pratiga människor :D

Som sagt hängde jag hos Veronica ett tag å kollade på när hon provade sina nya lovely skor :D...Sen kom Daniel å vi åkte till Lidl å Ica och handlade. Sen drog vi till Marcus, där Daniel satte igång med sina häftiga maträtter...Jaja, jag sköljde grönsaker! Jag hjälpte faktiskt tiiill :D...Sen kollade vi på nå film om utomjordingar som kom till Sydafrika, å Veronica gjorde som vanligt filmtittandet till en sovstund, haha sötnows :)..

Nu skulle jag ju dra till Alex, men jag e så jävla trött å har just lyckats få bort huvudverket :S..Uff..fattar inte, sov ju bra å drack inget igår så wtf?!

Jaja, fuck u...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0