amba

uäääh :D sitter här hos veronica och underhåller mig mha internet. veronica sover och daniel är på promenix med vovven. egentligen ska jag sova. kom hen typ? halv 6!!! haha fail!

Det va satans kul igår! Först förkrök på moda och sen till ambassadeur (jag, veronica jessica, vanita, nån kille jag inte minns namnet på samt en tjej från min klass och hennes vän)...Det va nice på amba. dock är jag inte så förtjust i stället. tyvärr. kan säga att jag inte riktigt klickade med stället haha :P...Jessicas pojkvän e iaf en duktig DJ på stället =)....

Veronica är overhappy för att hon såg någon känd bloggerska* som jag typ aldrig hört talas om. de fotades å kramades å snackade. Jag fick oxå en kram från denna dam! coolt om man skulle veta vem det var:D...Jag såg iaf oxå några bekanta ansikten där (bekanta as in "almost-kändis"). det va lite coolt :D.

Edit:* okej, förmodligen är det bara jag som är efterbliven och inte vet vem marie plosjö är...now i know. thanx wikipedia :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0