Svart lack ftw

Mjao :D

Idag gjorde jag en ovanlig grej å åkte till farsta centrum med mamma kl 10. Jag är typ trött.... sömnbrist. Inne på kicks hände en trevlig grej. Mamma typ känner en som jobbar där, och när hon såg mitt svarta nagellack från depend så suckade hon och sa "följ med mig här", så målade hon på ett till lager med chanel-lacket. Å shit vad det är bra!!!!Det glänser och e helt amazing! Jaja, får bli en julklapp, 250 för ett lack orkar jag inte med nu :P

Jaja, nu ska jag vila lite sen ska jag ju som sagt korsa hav, kommuner, landskap (jaja överdriver,eller?!), och hälsa på Veronica...Hon bah "Kom hungrig"...Asså jag känner mig som en parasit, får alltid massa grejs av dom :P....

Jaja, vi hörs imorron I guess

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0