Mycket att se fram emot :)

Jag är klad =)...

Skolan känns inte sååå jobbig just nu å ja har roliga grejer inplanerade den närmsta tiden :D. Vi kan köra en liten summary :D:

Denna helg: Åka till Veronica som man inte har träffat på år och dar! Ska bli zuuperfun!
Nästa Helg:  Fira Pickan! förmodligen på nåt fest-aktigt sätt xD
24 Oktober- Fira Andreas som oxå fyller 18! Fest hos honom
27 Oktober- LOOOONDON :D....Förmodligen ska Filip&Jakob joina oxå :). Vi hade kul förra gången i Paris, fast denhär gången åker de hela familjen och med ett annat plan men vi kommer säkert träffas där :D.....Synd bara att vi är där så kort tid. Måste ju hinna träffa Lucia, min slovakiska vän som bor där!!
31 Oktober-Eventuellt Halloween fest hos Diana eller så....

Så tillkommer säkert en massa annat skoj&andra födelsedagsfiranden! Henrik och Emelie kommer väl säkert hitta på nåt!

Tråk med höst?? Nääää! fast när jag sitter där på Matte D proven kommer jag inte ha en lika härlig höst ;)



HAHAHAHA minns ni????????

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Snacka om nostalgi när man lyssnar på den låten xD

Jag visste inte att skulle iväg till London... Varför har du inte sagt något? :P

2009-09-26 @ 23:48:16
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Sv. Jo, jag kom på det precis efter att ha skickat kommentaren xD

Men jag skickade en "förklaring" precis efteråt -- konstigt att den inte ploppade upp... "/

2009-09-27 @ 12:11:31
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0