meh

Buenas noches!*


Idag har jag haft mitt älskade ämne Eg-rätt som jag förövrigt inte riktigt inte gillar så asmycket längre pga vår kära lärare Anders besatthet av grupparbeten. Jag hatar att ta reda på saker i grupp, det är sååååå tråkigt!!!!Sen hade vi matte som var rätt okej för en gångs skull å sen Svenskabok diskussion på Dr Jekyll och Mr Hyde...Jag sa faktiskt endel! :D...Tog initiativ till att säga saker å ting, det är coolt å uncarro! :D....Sen en lång håltimme där man fikade med aho å sen Eng C där man analyserade Walkning in Memphis å lyssnade på Vivians snack om hennes hemtrakter....

Varför skriver jag sånthär skit?


*MVG i spanska som man läst i 5 år, men var osäker på om det var buenas eller buenos...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0