"Jag skulle bara sätta på mig byxor"

HAHAHAHAHAH!!!

Asså jag bara haaatar folk som kommer å knackar på dörren å vill sälja något!

Det plingade nyss på dörren och jag sprang runt i typ trosor+kofta så jag bah "ETT ÖGONBLICK" så drog jag på mig byxor å rusade anfådd å rödfejjad till dörren å gick...Där stod en charmig ung man på typ 15.....Haha

Han:
"Heej!!Öhhh..hoppas jag inte stör....."
Jag
Nej, jag skulle bara sätta på mig byxor haha
Han:
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ööööh jag å mina kompisar samlar pengar till en resa till spanien....Och jag säljer téer"
Jag
öööööööh asså jag har inga pengar på mig å mina päron e inte hemma" (lame)
Han:
Det gör inget, du kan få en faktura.....
Jag bah:
"öööööh asså, jag tror inte det blir nåt ändå, men lycka till å hoppas ni kommer till spanien,,
Han bah:
"Ja, det gör vi nog :D"

HAHAHAHAH
vet inte vad som var kul egentligen...Asså undrar va han trodde att jag höll på med...ja en sak skulle jag trott om jag var han ;)...Å sen mina lame ursäkter....Vad brukar ni säga? Kim vet jag brukar skita i att öppna, det är hennes stil...men ni andra? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0