"Jag har svininfluensan"

Idag när Alex å ja satt i datasalen på NV skedde en lite kul grej. Natta tittade in å sa hejdå till oss, å ja ropade "ha det så kul på tältningen"...Detta hörde Karro å Jenny, å frågade direkt varför jag inte själv ska hänga med på tältningen. Då sa ja riktigt högt "Jag har svininfluensan"..Det var nog inte en kotte som inte vände sig om för att se vem tjejen med svininfluensa var! xD..Jag bah: "Jag skoja!!!"...Hahahahaha....Några tjejer i ettan tyckte det var en rätt kul situation, å det tyckte jag med...Hahahaha..så vill ni få uppmärksamhet, skrik bara att ni har svininfluensan..

Jaja, nu har jag i alla fall helg..Hmm..Tänkte ju dra nånstans med dendär lilla tönten Veronica ni vet, men hon e ju hundvakt å grejs....Frågan är om jag kan ta mig till henne, med en halvdöd mobil....Ska ta en snack med bruden imorron, så får vi se vad som händer =)

Jag fick just ett ryck å började läsa typ hela Eg-rätt boken..Men detdär byråkrat-språket fick mig att längta till bloggar, msn å facebook....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0