FML

SHO!!

Imorse gick jag upp tidigt för att gå till vårcentralen-igen. Upptäckte igårkväll nån skum grej i halsen så jag tänkte att jag säkert har streptokocker trots allt. Gick dit å tog ett blodprov som visade negativt det med...Har tydligen nån jävla "afte" som det kallas, typ en blåsa som går över på nån vecka...hmmm...Så tyckte doktorn att mitt högra öra ser lite inflamerat ut, men det är nog ingen seriös öroninflammation då jag inte har så ont och feber, men det gör rätt ont nu faktiskt :(

Aja...Alla är sjuklingar just nu så det är bara att gilla läget

Puss och kram å ät frukt för det inehåller c-vitamin som skyddar oss från sjukdomar

Kommentarer
Postat av: Diana

Det måste vara herpes! hihihih

2009-09-14 @ 08:14:09
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0