CSN-Kortet

CSN-Kortet?!

Är det nån som på allvar har använt det?!
Jag använde det för första gången i Sommras på MC-Donalds i Slovakien (?)...Där hade de nåt jäkla studentmeal (cheesemenyn fast med 2 cheesburgare) för 2.89 Euro....Om man visade upp nån studentlegitimation.....Shit, tänkte jag men sen tog jag jag fram detta kort å tänkte att det är värt ett försök och det var det!...Andra gången gjorde jag samma sak å hon som jobbade där bah: "öööööh, hur ska jag veta att........" sen la hon säkert märke till att det stod "student identity card" uppe i högra hörnet ;).....

Okej, då hade jag nytta av den, men annars? Nån som har uttnyjat rabatterna på SAS typ? Näääh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0