ääh

Häääj :P

Idag har jag haft religion där vi kollat på film&projektarbetesgrejs som mest bestod av att vänta på att få prata med sin handledare som sa att hon nog inte är rätt lärare, då vårt projekt handlar om juridik å hon är biologi och spanskalärare! Så vi kanske får en annan..

Ja..Annars så kliar det väl i halsen å jag har lite lock för öonen, men annars är allt helt ok..

Idag börjar Idol kl 21.00 pga fotbollen. Sverige-malta...Kanske ska ta å se den, min brorsa är ju där å kollar live! Han bor ju där för er som inte vet det, och jobbar på ett svenskt företag så detdär lilla svinet får gå på matchen med jobbet xD

Nu ska jag...Kolla på domhär lila muffinsen som bakas :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0