:P

Mjauwwww :)

Fretak :)...Idag har ja bara haft matte...I början av den lektionen var det typ allsång. Eller hamrin, anna å en massa flickor satt å sjäng backstreetboys-låtar å tyckte att Nova å jag borde joina...Det var skoj =).

åkei... Nu ska jag ha mina chilichips...Men dippen är lök :(. Vill ju ha holiday :D...Det e min, kims å ahos kombination chilihips och holiday dip :) u should try it :)

Nåväl, jag upptäckte tidigare idag att mina länkar är inaktuella. Så jag ändrade dom....Säg till om er blogg fattas, ja e lite virrig å kan ha glömt endel bra bloggar :/...Jag förstår om ni vill att just MIN blogg ska ha länkar till ERA bloggar :P...Min blogg har ju 100 000 läsare per dag lixom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0