fiesta

God Afton, God Afton =)

lackar lite smått på mitt nagellack (höhö)...Fick en dålig idée att måla på ett nytt lager med lack istället för att ta bort det gamla å måla på nytt..Egentligen hade jag inget val. Har ingen borttagare anywayz..

Ikväll ska jag till VH på Hamburgarefest hos min kära vän Andreas pojkvän Tobias....Ja, jag undrar vad det e för nåt påhitt, men det låter spännande värre azzå ;P...Måste bara hitta nåt å ta på mig. Har inte fått nåt givande svar från mina msn-kontakter på frågan om vad fan man ska ha på sig på sånnahär typer av evenemang..haha..Tror det e vanlig fest egentligen...Men aah hittar väl något....

Ha en så trevlig afton mina kära vänner, så hörs vi imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0