aaameericaan boooy(?)

Hej!

Har just kollat klart på Diplomaterna...Och ja...Jag är nog inte den enda personen som blir upprörd! asså seriöst? De glassar borta i Abu Dhabi för våra skattepengar....Å dendär Klas...Asså...är han seriös?!...Hmmmm...

Nåväl fuck that. Imorron har jag engelska. Sen har jag 3 timmars rast , å sen ett Bilogiprov. G-del.
Idag försökte Diana,Alex och Jag att fixa med LO så att vi får en kompleteringsuppgift istället för prov, på fysiken. Men nix...Hur mkt än vi tjatade på hon så hjälpte det ej. Blev riktigt lack på slutet, å han märkte faktiskt det (ja, tänka sig! han märker saker å ting ibland!)....Haha, så nu är jag inte hans favo, men fuck him. Han är inte ens värd att skrivas om i min blogg...

Okej, that´s allt ppl

Later

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha jag vet! Jag kollade också på diplomaterna och man får bara lust att ge klas ett pannskott! alltså seriöst jag blir så jävla lack när jag ser honom, den feta grisen.... och hans skratt! Asså jag tror att jag dööör! Seriöst! och varför var de där flygvärdinnorna med på båten med honom och den andra feta och håriga snubben? Golddiggers typ =p

Klas kan ju fan inte sitt jobb heller, hade han vetat vad han skulle göra så hade han vetat att man kan lämna ut körkort genom att se på personens pass. Snälla avskeda honom! Usch stör mig minst lika mycket som dig på honom =O

2009-03-04 @ 18:05:18
URL: http://myperfectlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0