everybody in the casa mare

Hej!

Vad duktig jag är på att uppdatera va?

Jo, iaf så har det inte hänt så jättemkt
I torsdags var vi hos aho å hade en jättetrevlig kväll med en massa snack om ingenting.
I fredags var det midsommar och då skulle vi ju åkt till moster as usual, men hennes man var väldigt sjuk (han är okej nu, men han har legat på sjukan länge) så vi stannade hemma. Jordgubbstårta gör mig nöjd.

Nu ska jag snart till andreas som e hemma själv. vi ska chilla och förmodligen fortsätta med snack om ingenting.




varför lyssnar jag på moldavisk pop? ingen aning. såg detta på en kanal för länge sen. trodde av nån anledning att det var cypriotisk musik. men icke. tur att jag kom ihåg att de sjöng casa mare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0