Au revoir!

Ja mina vänner :)

Idag åker jag ju...Kommer inte vara framme förens natten mellan fredag och lördag XD. Kommer vara till havs från och med 18.00 ikväll till och med 11 imorgon förmiddag. Sen ska jag åka bil hela typ 12 timmar genom hela polen typ, å sedan Tjeckien en liten bit där på natten (hoppas på att se fulla snorungar igen XD), å sedan in i slovakien....Med flyg hade det tagit 2 timmar XD...Tom med mkt billigare XD

Även fast jag inte kommer vara online lika ofta som när ja är härhemma så kommer jag ändå vara online på msn därborta! :)

Ha det bra härhemma så hörs vi säkert då å då :) Håll även utkik i bloggen,, kommer nog blogga om det hänt nåt skojigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0