fml-dreams

Inatt hade jag de mest osympatiska drömmarna ni kan tänka er..Endel tycker om att drömma obehagliga drömmar för att man blir glad sen när man vaknar och det inte har hänt på riktigt..Men jag blir bara deprimerad...

Egentligen minns jag inte vad som hände..Men det var nåt som hänt i skolan, och alla var typ elaka och bitchiga mot alla...Träffade ingen annan i vårt gäng, utan det var bara helt random folk...Sen kom min juridiklärare och var sur för att folk skolkat från hans drama(!!!)lektion....

Hur som helst så känner jag FML över allt idag, kan vara delvis pga drömmen, men inte bara det I guess
Ikväll blir det lite små-partaj hos Aho...Då ska jag väl på ett fjortis-sätt få mig på bättre humör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0