Svart katt, vit katt

MJAO!
Är en väldigt relevant hälsningsfras efter gårdagens hemfärd från Natta!

Igår var jag, Aho,Kim,Diana,Andreas och nattas kompis hemma hos natta. Först kollade vi på Romper Stomper som var bra enligt mej. Sen kollade alla på Cry Baby, förutom mej å andreas som spelade Europa spelet. Sen ville alla kolla på true blood, men Andreas och jag gick till Nattas lillebror alex å kollade på hem till midgård. Sen dissade andreas å jag å åkte hem, men allt var inte över för det!.

Jag klev av bussen och gick av bussen för att möta mina föräldrar vid skolan. Vi gick och helt plötsligt började en svart katt att förfölja oss. far försökte schasa bort den, men tillslut kollade vi på halsbandet och ringde numret som var på det.
Nu kommer det bästa!:
Katten var från Värmland!!!
Hur fan kom den hit?
Nåväl efter många telefonsamtal från denna ägare i värmland till dess anhöriga i Stockholm, kunde man inte få tag på nån, så lille katt sov över här...Nu är Värmlänningarna på väg hit. För att sedan åka hem igen. Haha! Vad gör man inte för en katt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0