MJAU

Jag är trött och mår illa av nöt/frukt mixen. Typ....

Idag har jag haft Bilologi, och gissa vad? Vi fick tillbax våra prov som vi skrev i början av november! Haha. Nåväl, resultatet var kanske inget å hänga i granen, men ändå rätt ok. Sen vare engelskan som var ett sant nöje för min del. Vi började med ett läxförhör på Ghandi-texten. Andreas å jag rättade varrandras och guess what. 25/25 fick jag, bättre än vår engelsktalande brud Natta, och utan tvekan bättre än Novotny (haha, förlåt men jag är så glad när jag äntligen är bättre på nåt än han). Vi fick tebax våra uppsatser och Marit sa "u did a very good job" typ 2 gånger till mej :P.

Vilket tråkigt inlägg.
Är det någon som vet var dendär telefonboksfunktionen på facebook finns?



Probably den tråkigaste videon på youtube. Men för er som kollar på 90210 kanske det är nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! jag ska fixa ;)

2009-02-20 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0