måre to lajf

God Kväll!

Idag kom då Diana å Alex hit, och tanken var att vi skulle plugga fysik. Efter typ 3 tal så gick vi till datorn och skrev ett mail till vår kära fysiklärare. Vi frågade om vi inte kan få göra en kompleteringsuppgift istället. Hoppas han går med på det.

Efter det gick Alex å jag till Trånkan å käkade Sushi. Diana dissade den jäveln. Smakade för första gången avokado bitarna...De var goda. Vi satt kvar å snackade rätt länge sen åkte Alex hem å jag promenerade hem...

Nu sitter jag här å e sur på Limewire. Så sjukt dåligt med en massa liveversioner av låtar!!!!

ååh..Igår efter att jag kollat på "semestersvenskar "(haha) så kom jag tänka på denhär låten <33


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0