Future?

Melodifestivalen sög. ÅH SNÄLLAH SNÄLLAH SNÄLLAH eller vad nu caroline af ugglas sjöng.

Jag sitter här inne på msn å försöker prata med en opratig Aho. Jag började snacka om vad vi ska göra efter gymnasiet, men då sa aho att jag ska sluta snacka om skolan. Men jag kan inte låta bli att tänka på det.

Obs! varning för tråkigt snack, läs inte om ni verkligen inte är intresserade:P:

Jag har nämligen ingen aning om hur jag ska göra efter gymnasiet. Jag tänkte att jag skjuter fram hela "vad jag ska plugga"-beslutet genom att åka iväg som au-pair till USA direkt efter studenten, men har beslutat att jag inte ska göra på detta viset. För det första kommer jag varken hinna eller palla att skaffa mig några erfarenheter av barn tills dess, för det andra ser jag inte direkt mej själv köra omkring en massa jobbiga ungar i en stadsjeep på en 4-filig väg i LA, om bara 1,5 år!!!

Därför blir det nog åka iväg på nån lång jävla språkresa sommaren efter gymnasiet, leva min lilla amerikanska dröm i ca 2 månader, och sedan börja plugga nåt på universitet i Sverige. Troligtvis tråk-ekonomi. Passar mej utmärkt tror jag. Fast jag måste göra högskoleprovet tror jag.

Om det inte kostade så mkt pengar skulle jag lätt åkt på college till staterna direkt efter gymnasiet... Jag får eventuellt vänta och åka som utbytes student när jag börjat universitet här i Sverige istället....



En gång i tiden trodde jag att jag skulle hänga hänga omkring här och vara känd på ingenting...
Men en rolig grej är att det nog blir ett besök här i sommar =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0