Fettisdagen FTW

Hi ppl =)

Vilken vacker dag :,), var på en lång skogspromenad med min far. Det var trevligt. Igår tänkte jag ju att veronica skulle komma hit, men så smart som hon är glömde hon att hon skulle " fixa naglarna" idag, så det blev inget av det..jaja, så är det om man umgås med fotbollsfruar typ...

Idag är det fettisdagen, och jag väntar på min semla som kommer idag vid 6 :p...Mmm....

Asså, vad är det för fel på telefonförsäljare?! (okej, jag känner massa sånna, ta inte det personligt :P)...Varför ringer de lixom kl 2 på en vardag?! Utgår de inte från att folk är på jobbet?!. Idag ringde exakt samma person från samma företag som igår å letade efter mamma..Han bah:
"aah, okej så det är bättre att ringa kvällstid helt enkelt?"
Då svarade jag:
" Jah, hon jobbar ju lixom???!!"

Tänk människor, tänk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0