"Den optimala lyxhustrun"

God kväll!

Ja, då har man tillbringat 5 timmar i stan....

Tanken var att jag Diana skulle shoppa med mej, eller lära mej göra det.
Aho, som egentligen är assjuk fick för sej å joina oss, aldrig något jag skulle gjort om jag vore så sjuk som hon var, men nåväl...Vi träffade Diana och Bella i centralen. Nu hade det bara börjat. Inne på Gina Tricot försökte de få på mej en massa saker, men jag var envis. Det blev dock ett par söta rosa trosor. De försökte få mej att köpa en klänning. Den är ganska söt, så om den finns kvar kanske jag köper den vid nåt senare tillfälle, kunde bara inte bestämma mej :P
Sen gick vi till H&M och där tvingade flickorna mej att prova 1000 olika Bh:ar....Gissa vem vi fick syn på där då?:P....Blondinbella :D haha, det var kul...
Det blev iaf en rosa BH.
Sen åt vi i kungshallen, taco bar för min del, träffade Simon, drack Chai Latte osv.

Nu är jag slut, håller säkert oxå på att bli sjuk :(. I can feel it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0