Cheap Monday...

God eftermiddag.

Först och främst tycker jag att vi gratulerar en av mina främsta läsare Jenny, för hon fyller 18 år idag :)

Ja...Annars har dagen varit ganska jobbig. Vi fick reda på våra fysikbetyg.. Jag fick hemskt resultat på nationella, men jag ska ändå göra ett kompletering prov på motorik efter sportlovet. Det ska nog gå bra då Alex å Diana kommer hit å pluggar med mej under lovet. Förhoppningsvis lockar vi med oss vårt fysikstöd Andreas oxå :P.


Jag har just läst/lyssnat på texten om Mahatma Gandhi och ska kanske besvara frågor lite senare. Men jag ska kolla på 90210 och Diplomaterna oxå :). Imorron börjar jag 16.15 (hoppas jag inte försover mej...) och har endast internationella relationer...

Nu ska jag äta skagenröra(`?!), macka och dricka té.

Kommentarer
Postat av: Diana

Såklart du också är det! :)

2009-02-09 @ 19:05:58
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0