Big in Japan

När jag idag satt i matsalen såg jag en pojke med en japansk tröja. Genast kom jag att tänka på "Big in Japan". Sedan sjöng jag och Diana på den under engelskan. På rasten innan int.rel gick kim jag ut och i snön för att hon var tvungen att ha en muffin. Jag köpte lite salta natursnacks och provade för första gången jordnötter i wasabi-skal typ haha XD.

Nu borde jag plugga Mänskliga rättigheter, har stort prov imorrn :O :P..Fast det känns rätt enkelt och jag kan rätt mkt =).

Facebook skrämmer mej ännu mer. Min brorsas ex addar en hahaha XD


Här har ni den underbara låten Diana och jag sjöng under engelskan :) <3. Haha kolla på han som sjunger, så jävla sköna moves :P


Kommentarer
Postat av: Diana

Din brors ex vill ha koftan!HAHAHAHAHA

2009-02-06 @ 18:33:02
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0