Asl please

HAHAHAHA!

I die!

Har just världens mest utflippade konversation på msn med Aho och Mickis :P

Började med att jag sa att jag hade tråkigt och frågade om aho ville ha cyber6, sen satte vi igång med asl, och kom fram till att jag är 19 male Turkey och Aho är 16 female Sweden, sen bjöd vi in Mickis som är 65 male sweden och heter Bertil, nu sitter vi å snuskar oss för fullt :P


Caroline säger:

jag har tråkit, ska vi ha cyber6?

A | säger:

oohh yesss

A | säger:

väntade på att du skulle fråga

A | säger:

-suga tutte-

A | säger:

HAHAHAHA

Caroline säger:

ok cuty whut r u wearin?

A | säger:

im wearing candythongs

A | säger:

n u?

Caroline säger:

okey well im wearing nothin´

A | säger:

oh sexy

A | säger:

wanna see mah penis in cam?

A | säger:

i can play with it while ure watchin'

Caroline säger:

i just wanna have a dirty chat with ya first

A | säger:

oh okaay

A | säger:

u aint horny yet

A | säger:

am i that bad

Caroline säger:

nah, gotta get 2 know ya first. asl?

A | säger:

vad va l nu igen?

Caroline säger:

location

A | säger:

16, female, skowgåååws

A | säger:

n u?

Caroline säger:

oh swedish gurl sexy!

Caroline säger:

19 m turkey

A | säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAH

A | säger:

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

A | säger:

JAG DÖÖÖÖR

Caroline säger:

vi kan bjuda in mickis


...To be continued


Resten är för grovt för att skrivas på bloggen XD


Kommentarer
Postat av: Aho

haha xD

2009-02-21 @ 15:30:26
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0