Snö och Idol

God eftermiddag.

I morse vaknade jag upp och märkte att vintern verkligen är här...Visst det är vackert..Men nej....


Igårkväll såg jag idol. Har missat många avsnitt, men jag ser programmet när jag hinner. Jag höll på att svimma när de dumma tittarna skickade hem Anna!...Hallå?hon har talang! Dendär lilla Johan däremot, vad gör han där?!. Enligt mej skulle han placera bättre i nån JC-reklam, typ i nåt "heey Im in the band" liknande.

En till observation jag gjorde när jag kollade på idol igår var, hur otroligt cool dendär jurymedlemen Anders Carlsson är...Han sade ungefär: "Ja, jag har haft en intensiv vecka, jag har varit i Prag, London och Los Angeles"...Då frågade reporten "vad gjorde du i London?"..Då svarade Anders: " Var på fest hos Elton John"....
Såhär enkelt är det va...Anders, du är min Idol!'

Ikväll kommer mina muppar hit. Det blir kul. Vi hörs imorron..


Gråt inte, du blir sångerska ändå!!

Foto:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0