Nya 90210

Godkväll :)

Vad tyckte ni? ni som såg nya 90210...Alltså nja...Jag har sett för många "lyxig miljö"-serier...Det känns som det börjar bli för mycket, och om jag ska jämföra med t.ex OC, kan jag lugnt säga att denna 90210 inte håller samma klass..Den känns ganska B på sina håll, men ändå en serie som man lätt blir beroende utav...Sen överdriver de som vanligt...Jag tror inte alla ser sååå glamorösa ut i Beverly Hills...Men det är ju vanligt att våra kära amerikaner försöker få oss att tro att alla är snygga i deras land..När man bara sett motsatsen hittills haha :P..Nej we love u :P...

Haha nu ska jag läsa världens skumaste bok, Doktor Glas...Om jag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0